H Ευρωπαϊκή εβδομάδα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.
Από τις 6 ως και τις 14 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν -σε Πανευρωπαϊκό Επίπεδο- οι εκδηλώσεις για την πρώτη «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων».
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων είναι μια εκστρατεία που στοχεύει στην προώθηση της επιχειρηματικότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη και για την πληροφόρηση των επιχειρηματιών σχετικά με την υποστήριξη που είναι διαθέσιμη σε ευρωπαϊκό εθνικό και τοπικό επίπεδο. Επιτρέπει στις ΜΜΕ να συγκεντρώσουν διάφορες πληροφορίες και συμβουλές καθώς και να ανακαλύψουν μορφές υποστήριξης και ιδέες που θα τις βοηθήσουν να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους.
Στη διάρκεια του 2009 θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις με σκοπό την πληροφόρηση την αρωγή και τη διασύνδεση υπαρχόντων και εν δυνάμει επιχειρηματιών ενώ παράλληλος στόχος είναι να βοηθηθούν αυτοί οι επιχειρηματίες ώστε να αναπτύξουν νέες ιδέες και να ωφεληθούν από εξατομικευμένες πληροφορίες και βοήθεια.
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα ΜΜΕ συντονίζεται από τη Γενική Διεύθυνση Επιχειρήσεων και Βιομηχανίας αλλά οι περισσότερες εκδηλώσεις και δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στη διάρκεια της Εβδομάδας ΜΜΕ διοργανώνονται από επιχειρηματικές οργανώσεις.
Τι είδους εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν
Στις συμμετέχουσες χώρες θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις όπως συνέδρια εκθέσεις εταιρικές «ανοιχτές πόρτες» δραστηριότητες σε απευθείας σύνδεση εργαστήρια σεμινάρια καλλιτεχνικές παραστάσεις διαγωνισμοί και διασυνδέσεις. Κάθε εκδήλωση εστιάζει σε συγκεκριμένα θέματα όπως το επιχειρηματικό πνεύμα η καινοτομία το περιβάλλον η ανάπτυξη η εταιρική κοινωνική ευθύνη η υποστήριξη προς τις επιχειρήσεις η επιχειρηματική στρατηγική οι ευκαιρίες χρηματοδότησης η σύσταση επιχείρησης τα φορολογικά και νομικά ζητήματα οι γραφειοκρατικές διατυπώσεις η χρεοκοπία και το καινούργιο ξεκίνημα η διεθνοποίηση η υπεργολαβία κλπ. Με δυο λόγια πρόκειται για μια ευκαιρία πληροφόρησης για όλες τις πλευρές λειτουργίας μιας ΜΜΕ.
Οι δράσεις
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων επιδιώκει να:
* Πληροφορήσει: Να παράσχει και να διαδώσει πληροφορίες με αντικείμενο όσα έχουν να προσφέρουν υπό μορφή υποστήριξης στις μικρές επιχειρήσεις η ΕΕ και οι εθνικές αρχές.
* Υποστηρίξει: Να δημιουργήσει μια εταιρική σχέση ΕΕ-ΜΜΕ υπογραμμίζοντας ότι η Ευρώπη είναι δυνατότερη με πιο ανταγωνιστικές ΜΜΕ και επίσης το γεγονός ότι η Ευρώπη είναι έτοιμη να τους προσφέρει υποστήριξη και συμβουλές.
* Εμπνεύσει: Να κινητοποιήσει τις υπάρχουσες ΜΜΕ ώστε να διευρύνουν τις προοπτικές τους και να αναπτύξουν περαιτέρω τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους.
* Μοιραστεί: Να διαδώσει ιδέες και να μοιραστεί τις εμπειρίες της επιχειρηματικότητας και των επιχειρηματιών.
* Ενθαρρύνει: Να πείσει τους νέους ότι η επιχειρηματικότητα αποτελεί ελκυστική σταδιοδρομία.