Το επιμελητήριο Ευβοίας στην 39η γενική συνέλευση του Επιμελητηριακού ομίλου ανάπτυξης ελληηνικών νησιών – (Ε.Ο.Α.ΕΝ.)

39h-genikh-synelefsi-toy-EOAENΤο Επιμελητήριο Εύβοιας εκπροσωπούμενο από την κα Μάχη Κολούτσου έλαβε μέρος στις εργασίες της 39ης Γενικής Συνέλευσης του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών (ΕΟΑΕΝ). Η ΓΣ του ΕΟΑΕΝ που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 11 Ιουνίου 2016 στην Λευκάδα αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της επιμελητηριακής κοινότητας, καθώς συζητήθηκαν πολύ σημαντικά θέματα επιχειρηματικού και ιδίως τουριστικού ενδιαφέροντος.

 

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ανάλυση θεμάτων όπως, το branding των νησιών δηλαδή η ξεχωριστή ταυτότητα με την οποία καθιστούν ισχυρή την παρουσία τους στον τουριστικό χάρτη, η έλλειψη νησιωτικής πολιτικής που διαιωνίζει και επιδεινώνει τα προβλήματα των ελληνικών νησιών,η συμβολή του DestinationBrandστην τουριστική ανάπτυξη προορισμών, οΤουρισμός και ο ρόλος της διαπολιτισμικής επικοινωνίας, οι Ελληνοτουρκικές συνεργασίες στον τουρισμό,ο Επιμελητηριακός θεσμός ως μοχλός τουριστικής ανάπτυξης, οι Διαδικτυακές ανταποδοτικές υπηρεσίες για την ανάπτυξη & την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, τα αδιέξοδα του επιχειρηματικού κόσμου από την βαριά φορολογία και την αύξηση του ΦΠΑ, τα ‘κόκκινα δάνεια’ και οι επερχόμενες κατασχέσεις επιχειρήσεων, ο ρόλος του Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου ως εργαλείο ανάπτυξης σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.

Η ΓΣ του ΕΟΑΕΝ πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή τουΕλληνορωσικού και του Ελληνοτουρκικού Επιμελητηρίου εκπρόσωποι των οποίων κατέθεσαν πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και τοποθετήσεις και με τηνπαρουσία κορυφαίων προσωπικοτήτων από το χώρο της πολιτικής και του επιχειρείν.

 

Σημειώνεται ότι την προηγούμενη μέρα πραγματοποιήθηκε διευρυμένο Συμβούλιο της ΚΕΕΕ κατά τη διάρκεια του οποίου συζητήθηκαν τρέχοντα θέματα που αφορούν την ελληνική οικονομία και την επιχειρηματικότητα.

Κυρίαρχο θέμα αυτό του ελληνικού τουρισμού ως μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες που συντελούνται στη χώρα και ως μια σημαντικότατη πηγή εσόδων.

Με δεδομένο ότι αναπτύσσοντας τον τουρισμό και ιδιαίτερα τον εισερχόμενο τουρισμό, η Ελλάδα μπορεί να ξεπεράσει την ύφεση, να περάσει στην ανάπτυξη και να δημιουργήσει νέες βιώσιμες θέσεις εργασίας και σε πολλές περιπτώσεις να συμπαρασύρει στην ανάπτυξη και πολλούς άλλους κλάδους της τοπικής οικονομικής δραστηριότητας, αποφασίστηκε τα Επιμελητήρια της χώρας να αναλάβουν εντονότερη και εξειδικευμένη δράση με σειρά συντονισμένων πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη του.

Στόχος που τέθηκε είναι η Ελλάδα σε επίπεδο τουρισμού να καταλάβει την κυρίαρχη θέση που μπορεί, αξιοποιώντας τα μοναδικά συγκριτικά της πλεονεκτήματα, αξιοποιώντας μορφές τουρισμού όπως ο αγροτουρισμός, ο περιηγητικός, ο πολιτιστικός, ο συνεδριακός αλλά και ο τουρισμός των πόλεων. Μορφές τουρισμού που αν συνδεθούν με την τοπική κουλτούρα και προωθηθούν με επιτυχία, η τουριστική ανάπτυξη θα καταστεί βιώσιμη και θα καταπολεμηθεί η εποχικότητα της.

Μοιράσου αυτό το άρθρο